Zastavíš se...končíš

29.08.2022 08:45

    Kuba Hejný závodil na Chalupa cupu ve Vranově u Brna, kde se počasí střídalo jako na horské dráze. Kuba ale správnou taktiku jak si s blátem poradit znal, a tak mohl závod úspěšně dokončit. Více se o tom dočteš v článku.

Jezdec: Jakub Hejný

Datum závodu :

14. 8. 2022

Název podniku :

Chalupa cup - Vranov u Brna

Kategorie :

85ccm

Celkové umístění: 

6. místo

 

    Na závody jsem se těšil, Vranov totiž patří mezi mé oblíbené tratě. Bohužel si ale počasí dělalo, co chtělo. Na trénink to ještě bylo v pohodě, ale už začínalo lehce pršet. Kvalifikace proběhla už za deště a na blátě.
    Na odpolední závodní rozjížďky pak začalo znovu přes hodinu pršet. Když déšť ustal, pořadatelé se snažili, aby se dalo dál pokračovat a upravovali trať. Podařilo se jim to, ale déšť přišel znovu a první i druhá jízda byla o přežití a o umění se spojkou.
    Povrch trati stále zůstával namočený a hodně hluboký. Hlavně bylo důležité nezastavovat se na výjezdech do kopců, jinak jste bohužel skončili. Nakonec jsem to nějak zvládl a hlavně jsem vůbec nespadl a nezastavil se, díky čemuž se mi povedlo dojet si pro celkové 6. místo. Motorka sice asi chudák v tom blátě trpěla, ale pro mě to byla zase další cenná zkušenost navíc.

Text: Jakub Hejný

1. místo: Szymon Msarczyk
2. místo: Václav Dohnálek
3. místo: Zdeněk Buštík

 

Fotogalerie: Zastavíš se...končíš

TOPlist

   

  

Kontakt

REGION RACING s.r.o. Dlouhá 730/35
Praha 1
110 00

IČ: 083 56 378
DIČ: CZ08356378
Číslo účtu: 115-9924310237/0100
IČP:1013138261
Erik Provazník
+420 604 374 364
team@region-racing.cz