Závady na motorce byly pro Vinklera nebezpečné

19.05.2022 15:02

    Byť si mysleli, že je závada pryč, opak byl pravdou. Závada na motorce se stala nebezpečnou pro Matyáše Vinklera a způsobila několik jeho pádů v rozjížďkách. Více v článku.

Jezdec: Matyáš Vinkler

Datum závodu :

26. 4. 2022

Název podniku :

Krajský přebor SMS Pardubice
Třemošnice

Kategorie :

65 ccm

Celkové umístění: 

9.místo

Krajský Přebor SMS Pardubice
23.4.2022 TŘEMOŠNICE

    Do Třemošnice jsem odjížděl se smíšenými pocity, protože nebylo jasné, jestli se podařilo odstranit problém s motocyklem. Trať byla pěkně připravená, ale už v kvalifikaci se objevily stejné závady jako v Opatově. Moje KTM SX 65 ztrácela výkon a začala se hltit.
    Do první jízdy jsem měl opět špatný start a už v prvních metrech ztrácel na špici pole. Při jednom odskoku dolů mi zhasl motor a já, ač nerad, vystoupil z motorky. Ihned jsem se sebral a nastartoval, abych dokončil jízdu a měl alespoň nějaké body.
    Druhá jízda byla podobná. Moje KTM netáhla a do kopců ztrácela výkon. Opět mě potkal pád při sjezdu dolů, kdy motorka zhasla. Celkově jsem obsadil 9. místo a odvezl si 25 bodů.
    Následně se nám podařilo zjistit, že se o sebe dřel rotor a stator. Tím se ohřívalo vinutí a v ten moment to celé působilo jako chcípák motorky. Díly jsou objednány a snad již bude vše v pořádku.

Text: Matyáš Vinkler

 

1. místo: Dominik Hasoň
2. místo: Hugo Brant
3. místo: Jan Veselý

Fotogalerie: Závady na motorce byly pro Vinklera nebezpečné

TOPlist

   

  

Kontakt

REGION RACING s.r.o. Dlouhá 730/35
Praha 1
110 00

IČ: 083 56 378
DIČ: CZ08356378
Číslo účtu: 115-9924310237/0100
IČP:1013138261
Erik Provazník
+420 604 374 364
team@region-racing.cz