Závod dvojic slovy Ondřeje Kroutila

04.10.2021 20:14

    Ondřej Kroutil se spolu s týmovým kolegou Pavlem Kunešem zúčastnil závodů dvojic ve Mříčné. Jak  probíhala jízda očima Ondry? Dozvíš se v článku.

jezdec: Ondřej Kroutil

Datum závodu :

5. 9. 2021

Název podniku :

AKM Krakonoš - Mříčná

Kategorie :

dvojice

Celkové umístění: 

15. místo

 

    Do závodu jsme nastoupili s Pavlem Kunešem, jakožto týmovým kolegou. Těšili jsme se na vzájemnou spolupráci a taky, že si hezky zazávodíme.
    Bohužel neproběhlo ani jedno zaváděcí kolo. Do startu jsem šel první já, protože Pavel je profesionální fotbalista a má rychlejší nohy. Po startu totiž musel uběhnout několik metrů k motorce a já potom mohl odstartovat do prvního kola. Pavel nezklamal, protože jsem první zatáčkou projížděl jako druhý. Načítání prvního kola bylo jako vždy opatrné. V dalších kolech už jsem měl najetou stopu a držel plyn, kde to jen šlo. Super podmínky probíhali na trati i v depu, kde jsme se s Pavlem střídali plácnutím ruky.
    Jelo se skvěle až do cíle. Bohužel jsme ve výsledcích našli drobnou chybu. Časomíra mi nepočítala jedno kolo. Jinak by nás to posunulo o kousek dopředu, ale i tak jsme vybojovali 15. místo. Díky patří Pavlovi za skvělý přístup a týmu Region racing za podporu.

Text: Ondřej Kroutil

1. místo: Šourek/Holata
2. místo: Paločko/Hanuš
3. místo: Tomeš/Šikola

 

Fotogalerie: Závod dvojic slovy Ondřeje Kroutila

TOPlist

   

  

Kontakt

REGION RACING s.r.o. Dlouhá 730/35
Praha 1
110 00

IČ: 083 56 378
DIČ: CZ08356378
Číslo účtu: 115-9924310237/0100
IČP:1013138261
Erik Provazník
+420 604 374 364
team@region-racing.cz