Závod Víti Špačka ohrožen nemocí

18.09.2021 09:48

    Víťa Špaček závodil v Klášterci na Nova motocross cupu. Jak se popral s náročností terénu pod vlivem antibiotik? Více v článku.

jezdec: Vít Špaček

Datum závodu :

28. 8. 2021

Název podniku :

Nova motocross cup –
Klášterec nad Orlicí

Kategorie :

21 – 32 let

Celkové umístění: 

8. místo

 

    Na závody do Klášterce nad Orlicí jsem se nestihl připravit, protože v pondělí od odběrech krve mi zjistili boreliózu a můj start byl tedy ohrožen. Nakonec jsem se však rozhodl jet.
    V tréninku mě překvapilo, jak moc je trať rozbitá. A kvůli antibiotikům byl pro mě fyzický výkon velmi náročný. Cílem tedy bylo dojet a přivést body do celkového pořadí. Do kvalifikace začalo hodně pršet. Měl jsem dobrý start, ale nemohl jsem se dostat do tempa a z 12. místa jsem se nakonec prokousal na 10. místo v cíli.
    Start do první jízdy byl opět dobrý, cítil jsem se na motorce dobře. A přestože nejsem „bahnomil“, jelo se mi dobře. S týmovým kolegou Jirkou Loufkem proběhlo i několik pěkných soubojů. V cíli na desátém místě.
    Start do druhé jízdy byl horší, ale spousta kluků se na to vykašlala a nejela. Rozhodl jsem se s tím poprat a byť jsem jednou spadl, dojel jsem na 9. místě.
    Děkuji Adélce, rodině, přátelům a samozřejmě týmu REGION RACING.

Text: Vít Špaček

1. místo: Tomáš Haizel
2. místo: Ladislav Řezníček
3. místo: Jindřich Lux

Fotogalerie: Závod Víti Špačka ohrožen nemocí

TOPlist

   

  

Kontakt

REGION RACING s.r.o. Dlouhá 730/35
Praha 1
110 00

IČ: 083 56 378
DIČ: CZ08356378
Číslo účtu: 115-9924310237/0100
IČP:1013138261
Erik Provazník
+420 604 374 364
team@region-racing.cz