Závodění nebylo původně v plánu

07.11.2021 19:47

    Zdeněk Nešpor vyrazil na první závody svojí dcerky, kde z důvodu zranění neměl v plánu závodit. Motorku si ale vzal s sebou a využil příležitosti. Jak se mu po dlouhé době závodilo? Dozvíš se v článku.

jezdec: Zdeněk Nešpor

Datum závodu :

25. 9. 2021

Název podniku :

Volný závod - Jedov Náměšť Nad Oslavou

Kategorie :

Veterán 40

Celkové umístění: 

3. místo

 

    Původně jsem jel jen jako mechanik se svojí dcerou Amálkou na její první závod (5. místo v kat. 85) . Motorku jsem měl s sebou, ale v plánu bylo, že si zkusím jen trénink a závod nepojedu. Kvůli zdravotním trampotám jsem musel přerušit závodění už druhou sezónu.  Po druhém tréninku jsem ale neměl bolesti, a proto jsem se rozhodl, že to zkusím znovu. Trať se moc nerozbíjela a byla dobře čitelná, rychle jsem si ji zapamatoval.
    Do první jízdy jsem měl dobrý start, v první zatáčce jsem byl druhý. Ještě v prvním kole mě ale předjel jeden ze soupeřů. Jejich tempo jsem udržel jen v prvních kolech závodu. Síly docházely rychleji, než jsem čekal a dotáhl se na mě další jezdec. Až do šachovnice jsem s ním bojoval o každou zatáčku, ale třetí místo jsem nakonec uhájil.
    Do druhé jízdy jsem odstartoval první a chtěl jsem svou výhodu využít, bohužel to dlouho nevydrželo. Ve druhém kole už jsem byl opět třetí, ale potom jsem udělal velkou chybu. Zašlápl jsem si motorku a propadl se na čtvrté místo. Pokusil jsem se ještě třetího předjet zpátky, ale moje špatná kondička byla rozhodně proti. Věděl jsem, že toto pořadí bude na bednu stačit, tak už jsem jen kontroloval rozestup jezdce za mnou a dojel kolama dolů.
    Po tak dlouhé době, co jsem nestál na startovním roštu, jsem si závod strašně moc užil. Chci poděkovat teamu za podporu i trpělivost. Na konci letošního roku podstoupím další operaci a doufám, že se budu moct v průběhu příštího roku k závodění vrátit, a to minimálně na 707 %. Děkuji.

Text: Zdeněk Nešpor

1. místo: Svatopluk Man
2. místo: Petr Stupka
3. místo: Zdeněk Nešpor (REGION RACING s.r.o.)

 

Fotogalerie: Závodění nebylo původně v plánu

TOPlist

   

  

Kontakt

REGION RACING s.r.o. Dlouhá 730/35
Praha 1
110 00

IČ: 083 56 378
DIČ: CZ08356378
Číslo účtu: 115-9924310237/0100
IČP:1013138261
Erik Provazník
+420 604 374 364
team@region-racing.cz