Závody v Prachovicích jsou pro Víťu Špačka tradicí

21.10.2021 12:28

    Závody v Prachovicích, nebo-li "MX Ultra GP Cup Mléčné dráhy" je pro Víťu Špačka tradicí. Tentokrát se ale opravdu nadřel. Z důvodu vydatných dešťů byla trať prakticky nesjízdná. Jak se s tím popral se dozvíš v článku.

jezdec: Vít Špaček

Datum závodu :

18. 9. 2021

Název podniku :

MX Ultra GP Cup – Prachovice

Kategorie :

Open

Celkové umístění: 

7. místo

 

    Závody v Prachovicích jsou pro mě taková tradice. Takže i přes to, že jsem byl lehce nastydlý, jsem se těšil. Pořadatelé trať nachystali skvěle, bohužel před závody dost zapršelo což zapříčinilo fakt, že sjízdnost tratě byla prakticky nemožná,
    Trénink jsem vynechal, do toho bláta se mi fakt nechtělo. Bohužel v kvalifikaci to nebylo o moc lepší, takže jsem horko těžko objel 4 kola a zajel do depa. Dle času 9. místo.
    Můj start do první jízdy byl katastrofální, byl jsem poslední. Trať jednokolejná, ale podařilo se mi předjet pár jezdců. Z jízdy jsem však neměl dobrý pocit. V cíli 8. místo.
    Start do druhé jízdy už byl lepší, ale nějak mi nešlo najít si ideální stopu. Nicméně, už mě jízda bavila podstatně o dost víc než v první rozjížďce. Kvůli nevlídnému počasí a povrchu tratě se na rozjížďku spoustu jezdců vykašlalo, já se nevzdal a dojel si do cíle pro 6. místo.
    Děkuji přátelům a týmu za podporu.

Text: Vít Špaček

1. místo: Patrik Příhoda
2. místo: Jindřich Musil
3. místo: Richard Hrdý

Fotogalerie: Závody v Prachovicích jsou pro Víťu Špačka tradicí

TOPlist

   

  

Kontakt

REGION RACING s.r.o. Dlouhá 730/35
Praha 1
110 00

IČ: 083 56 378
DIČ: CZ08356378
Číslo účtu: 115-9924310237/0100
IČP:1013138261
Erik Provazník
+420 604 374 364
team@region-racing.cz