Že by poslední MX závod pro Stojara?

17.11.2021 17:49

    Martin Stojar závodil na Chalupa cupu v Dalečíně. Dle jeho slov se možná jednalo o jeho poslední motokrosový závod. Úplně jednoduché rozloučení však neproběhlo. Jak se mu jezdilo a jaké pocity prožíval? Dozvíš se v článku.

jezdec: Martin Stojar

Datum závodu :

18. 9. 2021

Název podniku :

Chalupa cup - Dalečín

Kategorie :

Hobby MX2

Celkové umístění: 

4. místo

 

    Závod jsem si chtěl pořádně užít, protože to byly dost možná mé poslední závody v MX. Moje pocity byly po celém dni smíšené.
    V tréninku jsem se snažil dostat do MX tempa ostatních, což se mi podařilo. Také jsem si musel navyknout na motokrosovou Suzuki, jelikož jsem nyní zvyklý na freestylovou KTM.
    V obou rozjížďkách se mi podařily starty a pohyboval jsem se nejhůř v polovině startovního pole. V první rozjížďce jsem skončil na pátém místě.
    V druhé rozjížďce jsem závodil s jedním jezdcem, který jednal dost agresivně. Po jedné sekci, kdy jsem ho normálně zavřel v zatáčce, to asi neunesl a v další zatáčce mě dohnal, z boku do mě narazil v docela velké rychlosti a vystrčil mě z tratě. Byl jsem rád, že jsem to ustál, a že se mi nic nestalo. Nakonec v cíli 4. místo.
    Za tento závod jsem byl rád, ale objevily se i negativní pocity. Po obou rozjížďkách se mi podařilo skončil na celkovém čtvrtém místě, s čímž jsem spokojený.

Text: Martin Stojar

1. místo: Alexandr Spiess
2. místo: Josef Mizera
3. místo: Dominik Schütz

 

Fotogalerie: Že by poslední MX závod pro Stojara

TOPlist

   

  

Kontakt

REGION RACING s.r.o. Dlouhá 730/35
Praha 1
110 00

IČ: 083 56 378
DIČ: CZ08356378
Číslo účtu: 115-9924310237/0100
IČP:1013138261
Erik Provazník
+420 604 374 364
team@region-racing.cz