Ze supermota na motokros!

27.07.2020 11:10

    Erik Provazník na chvíli vyměnil motardovou motorku za krosku a vyrazil závodit na Chalupa Cup do Dalečína. Jak se mu dařilo se dozvíš v článku.

Datum závodu :

25.7.2020

Název podniku :

Chalupa Cup

Kategorie :

Open / Licence

Celkové umístění : 

5. místo

 

    "V sobotu bylo naprosto ideální počasí. Trénink proběhl dobře, zvykal jsem si na motokrosovou motorku a nespadl, takže úspěch! (smích) V kvalifikaci to vyšlo na 7. čas. Při výběru startovní pozice na roštu se mi podařilo utrhnout si flek přesně takový, jaký jsem potřeboval.
    V první jízdě po startu druhý, hned za Kaňkovským, ale celý zbytek závodu jsem se propadal až na konečné 6.místo. Poslední kola jsem už zvolnil a hlídal si Adama Dobeš, který byl za mnou zhruba 15s.... na víc jsem neměl.
    Druhá jízda byla o poznání lepší. Po startu opět druhý za Kaňkovským. V druhé jízdě jsem ale našel odvahu a skočil dvoják u plotu. Byl to nový, těžký prvek. V naší kategorii to skákalo asi 5 jezdců. Tímto skokem jsem si našel nejen rytmus, ale i lepší stopu. V cíli z toho bylo 4. místo a pro mě to byl obrovským úspěch, neboť motokros není mým prioritním sportem.
    Nicméně, byla pro mě obrovská čest závodit s „dakaristou“ Honzou Brabcem, který jel v závodu opravdu zkušeně. Se závody jsem moc spokojený. Trať byla nádherná. Pořadatel i majitel tratě měli vše zmáknuté na výbornou. Kropení, depo, občerstvení a parkování pro diváky... takže i jim obrovské díky!!!!" řekl o závodu Provazník.

1. místo: Tomáš Pala

2. místo: Tomáš Kaňkovský 

3. místo: Martin Trávníček

Fotogalerie: Ze supermota na motokros!

TOPlist

   

  

Kontakt

REGION RACING s.r.o. Dlouhá 730/35
Praha 1
110 00

IČ: 083 56 378
DIČ: CZ08356378
Číslo účtu: 115-9924310237/0100
IČP:1013138261
Erik Provazník
+420 604 374 364
team@region-racing.cz