Ze závodu do závodu, aneb Kroutil závodil v Rudníku

29.06.2021 19:04

    Nesnesitelné horko, zranění a dva závody v jeden den. To byl CAMS v podání Ondry Kroutila. Závodilo se v Rudnické rokli. Přečti si v článku.

Datum závodu :

19.6.2021

Název podniku :

CAMS Rudnická rokle

Kategorie :

E2 + dvojice

Celkové umístění: 

3. místo

 

    Na motorce jsem kvůli zranění 14 dní neseděl. Čtyři dny před závodem mě vytahovali stehy a já doufal, že s rukou nebude problém závodit. Nebyl jsem připravený, ale rozhodl jsem se jet na pohodu a hlavně závody dokončit.
    Bylo opravdu vedro i ve stínu. Proběhla zásadní rozcvička s týmovým jezdcem Pavlem Kunešem. Skvěle se mi povedl start, kde jsem se umístil na druhé příčce. První vteřiny jsem dával pozor, co na to říká moje ruka. Po první minutě jsem věděl, že to bude dobré a začal jsem závodit. Do půlky závodu jsem se držel druhý. Trať byla náročná a plná prachu. Byl jsem celou dobu klidný a můj cíl byl ve stejném tempu závod dokončit. Ke konci závodu jsem kvůli únavě trochu zvolnil ale nájezd do posledního kola byl opravdu těžký oříšek. Dojeli mě totiž jezdci na čtvrté a páté příčce. Poslední kolo bylo tedy opravdu náročné a do poslední vteřiny. Nedal jsem se předjet a dokonce jsem si zase vytvořil náskok, který mi pomohl s klidnou hlavou obhájit třetí místo.
    Po prvním závodě na mě dolehlo naprosté vyčerpání a přehřátí. Naštěstí Pavel došel s myšlenkou hned nastoupit do dalšího závodu dvojic a tak mě nezbývalo nic jiného, než se zase obléct a jít další dvě hodiny závodit. Začínal jsem startem, který jsem opět uhrál na druhé místo. Celou dobu jsme se drželi na těchto předních pozicích i přes velké vyčerpání. Bohužel Pavlův pád nás trochu zbrzdil a závod jsme dokončili na sedmé pozici. I tak jsem rád, že jsme do poslední chvíle bojovali a tím posílili našeho týmového ducha!
    Byla radost vstoupit na bednu s dresem REGION RACING a prezentovat náš tým, se kterým je opravdu radost závodit. Poděkování patří Pavlovi a mé přítelkyni, která se o nás celou dobu starala, fandila, a pomáhala.

Text: Ondřej Kroutil

1. místo: Kohl Václav
2. místo: Pecold Jakub
3. místo: Kroutil Ondřej

Fotogalerie: Ze závodu do závodu, aneb Kroutil závodil v Rudníku

TOPlist

   

  

Kontakt

REGION RACING s.r.o. Dlouhá 730/35
Praha 1
110 00

IČ: 083 56 378
DIČ: CZ08356378
Číslo účtu: 115-9924310237/0100
IČP:1013138261
Erik Provazník
+420 604 374 364
team@region-racing.cz