Zimní závod dvojic

14.03.2022 15:45

    Pavel Kuneš spolu s Ondrou Kroutilem vyrazil na dvouhodinový závod dvojic do Zvole nad Pernštejnem. Jak se klukům v chladném počasí bok po boku závodilo? Přečti si v článku.

Jezdec: Pavel Kuneš

Datum závodu : 27. 2. 2022

Název podniku : Winter race - Šiklův Mlýn - Zvole nad Pernštejnem

Kategorie : Dvojice

Celkové umístění: 6. místo

    Nejprve bych chtěl poděkovat Region racing teamu za to, že můžu hájit jejich barvy i v sezóně 2022. Dále bych moc rád poděkoval Adélce Matějkové za její ochotu a starost o nás jezdce. Den před závody nám osobně přivezla nové dresy, polepy a věci, které byly na závody potřeba. Díky tomu jsme mohli odjet závod už v nových barvách. Myslím, že můžu mluvit za celou enduro sekci Regionu, když řeknu, že jsme z toho úplně vedle. Design dresů i polepů se moc povedl – děkujeme.
    V lednu jsem chytil Covid, takže bylo nutné na 14 dní naprosto vynechat trénink. Dalších 14 dní jsem celou nemoc ještě rozdýchával. Navíc se do enduro přípravy (posilovna + MX) zapojilo ještě hokejové PLAYOFF + zimní fotbalová příprava TJ JISKRA HOŘICE a máme taky naplno rozjetou florbalovou sezónu se SOKOLEM DVŮR KRÁLOVÉ. Z toho vyplývá, že jsem byl každý den před závody v zápřahu. Taky jsem se snažil 2x v týdnu sednout na motorku, abych rozhýbal ruce a zlepšil svoje tempo.
    Do závodů dvojic jsme nastoupili s mým týmovým kolegou Ondrou Kroutilem, kterému chci hned na úvod poděkovat. Závod byl vypsaný na dvě hodiny. S Ondrou jsme se domluvili, že se budeme střídat po dvou kolech, kdy jedno kolo mělo okolo 7-8 minut. Po zaváděcím kole jsem startoval do závodů já. Start se mi překvapivě povedl a do první zatáčky jsem najížděl okolo 8. místa. Do konce mojí dvoukolovky se mi podařilo předjet ještě 2 jezdce, takže Ondra přebíral 6. místo. V podobném duchu to pokračovalo až do konce závodu, kdy jsme se točili po dvou kolech a drželi se kolem 6. místa. Nicméně musím narovinu říct, že jsem velice zklamaný až naštvaný z mého výkonu. Časy okolo 8 minut prostě nestačily na top 5. I když jsem věděl, kde zrychlovat nebo kde si pomoci čtením trati, stejně jsem se tím neřídil. Ondra naštěstí jezdil o 20-30 sekund lepší časy. Během sezóny se tohle ale nesmí opakovat a musím si před závody srovnat hlavu, jak chci a nechci jet.
    V konečném hodnocení jsme se umístili na 6. místě, s tímto výsledkem však nejsem spokojený. Děkuji všem, co fandili na trati a děkuji Regionu za důvěru v roce 2022.

Text: Pavel Kuneš

 

Fotogalerie: Zimní závod dvojic

TOPlist

   

  

Kontakt

REGION RACING s.r.o. Dlouhá 730/35
Praha 1
110 00

IČ: 083 56 378
DIČ: CZ08356378
Číslo účtu: 115-9924310237/0100
IČP:1013138261
Erik Provazník
+420 604 374 364
team@region-racing.cz