Zlato pro Patrika Šponara

22.08.2021 14:55

    Patrik Šponar závodil ve Velké Losenici a přivezl si domů první místo. Neobešlo se to však bez komplikací. Přečti si v článku o průběhu závodu.

jezdec: Patrik Šponar

Datum závodu :

24.7. 2021

Název podniku :

Pouťový závod-Velká Losenice

Kategorie :

Open

Celkové umístění: 

1. místo

 

    Na trať do Velké Losenice se vždy těším, jelikož mám takovéto technické tratě rád a je to příjemná změna proti mnoha velkým tratím, kde hrají prim dlouhé roviny a co nejdelší podržení plynu. Hned v prvním tréninku se mi povedlo stroj zahodit, abych tím předešel kolizi s pomalejším jezdcem, který mi zavřel průjezd zatáčkou. Opět jsem musel opravovat protočené silentbloky řidítek, stejně jako v Prachovicích.
    Na druhý trénink nás spojili s hobby jezdci MX1, což jsem však prvně nezaregistroval. Díky tomu jsem si dal po dlouhé době rozcvičku - menší sprint, od stánku s občerstvením až k autu. Konečně mě něco přimělo se před sednutím na motorku rozcvičit. Na start jsem šel jako první. Díky tomu jsem si mohl vybrat startovní pole nejvíce vlevo, dle mého názoru nejlepší pozice pro start na této trati. To se samozřejmě vyplatilo, v obou rozjížďkách se mi povedl holeshot a systémem start - cíl jsem obě jízdy vyhrál.
    V obou jízdách měl dobrý start i Michal Vaško, který se mě zpočátku držel, avšak následně jsem mu ujel. Největší soupeř Vojtěch Křiva (soudím dle rychlé jízdy v trénincích) doplatil na špatnou startovní pozici, nevedl se mu start, dle fotek i upadl a obsadil nakonec třetí pozici.

Text: Patrik Šponar

1. místo: Patrik Šponar
2. místo: Michal Vaško
3. místo: Vojtěch Křiva

Fotogalerie: Zlato pro Patrika Šponara

TOPlist

   

  

Kontakt

REGION RACING s.r.o. Dlouhá 730/35
Praha 1
110 00

IČ: 083 56 378
DIČ: CZ08356378
Číslo účtu: 115-9924310237/0100
IČP:1013138261
Erik Provazník
+420 604 374 364
team@region-racing.cz