Zlatý Šponar v Klášterci

28.10.2019 21:04

 "Trať v Klášterci je pro mě spíše takový neutrál. Je sice celkem dobře natahaná, ale trochu to kazí hodně kamenitý povrch." napsal Patrik.

Datum závodu :  21.09.2019
Název podniku : Novamotocross cup 
Kategorie : Hobby 21-30let
Celkové umístění :  1.místo

 

V kvalifikaci se mi povedl holeshot a první místo jsem si udržel s náskokem až do cíle.

Do první jízdy jsem holeshot zopakoval. Na druhém místě se zamnou ustálil Tomáš Zeman, který mě chvíli mírně stahoval, načež se vzdálenost ustálila. Takto jsme dojeli i do cíle. 

Start do druhé jízdy vyšel na 3. místě za prvním Michalem Čiháčkem a druhým Matějem Bockem, kterého jsem brzy překonal. Ani ne kolo poté jsme o 2-3.místo intenzivně bojovali s Vojtou Fikejsem, načež jsem dvojku udržel. Asi po dvou kolech jsem chyboval v zatáčce a propadl se na 4.místo za Pavla Melichara a Martina Páchu, kterým jsem však předjetí ihned vrátil. Během toho začalo také přetahování o 1.místo s Čiháčkem, kterého jsem v dalším kole předjel. V tom samém kole mě však hrb na odskoku poslal mimo trať a já se propadl opět na druhé místo za Melichara. Přes něj jsem se dostal až po dvou kolech. Zbývající 3 kola jsem si první místo již udržel, celkově tedy také první místo.

Do první jízdy jsem holeshot zopakoval. Na druhém místě se zamnou ustálil Tomáš Zeman, který mě chvíli mírně stahoval, načež se vzdálenost ustálila. Takto jsme dojeli i do cíle. 
Start do druhé jízdy vyšel na 3. místě za prvním Michalem Čiháčkem a druhým Matějem Bockem, kterého jsem brzy překonal. Ani ne kolo poté jsme o 2-3.místo intenzivně bojovali s Vojtou Fikejsem, načež jsem dvojku udržel. Asi po dvou kolech jsem chyboval v zatáčce a propadl se na 4.místo za Pavla Melichara a Martina Páchu, kterým jsem však předjetí ihned vrátil. Během toho začalo také přetahování o 1.místo s Čiháčkem, kterého jsem v dalším kole předjel. V tom samém kole mě však hrb na odskoku poslal mimo trať a já se propadl opět na druhé místo za Melichara. Přes něj jsem se dostal až po dvou kolech. Zbývající 3 kola jsem si první místo již udržel, celkově tedy také první místo

1.místo Patrik Šponar

2.místo Martin Pácha

3.místo Tomáš Zeman

 

Fotogalerie: Zlatý Šponar v Klášterci

TOPlist

   

  

Kontakt

REGION RACING s.r.o. Dlouhá 730/35
Praha 1
110 00

IČ: 083 56 378
DIČ: CZ08356378
Číslo účtu: 115-9924310237/0100
IČP:1013138261
Erik Provazník
+420 604 374 364
team@region-racing.cz