Zpátky do minulosti...

24.11.2020 15:06

    Přicházíme s článkem, který jsme si chtěli nechat na dobu, kdy letošní sezóna bude upadat v zapomnění. My si prostě ten konec nechceme připustit. Jenže je to nevyhnutelné. A tak se tu dnes vrátíme k poslednímu závodu letošní sezóny Míry Kučery.

 

    Našeho jezdce Míru Kučeru máme moc rádi. Je to hodný, velmi snaživý kluk a jsme přesvědčení o tom, že dokáže velké věci!
    V letošní sezóně, i přes výjimečný „covid“ stav, odjel neskutečných 20 závodů a s každým odjetým podnikem je z něho lepší a lepší jezdec! Jsme vážně hrdí na to, že takového jezdce máme v naší motokrosové rodině! Míro, děkujeme Ti za vzornou reprezentaci týmu a těšíme se na společnou další.
    A teď už k Tvému poslednímu letošnímu závodu a připomeneme si ho Tvými slovy ….

Datum závodu :

10.10.2020

Název podniku :

SMS Jižní Čechy – Kluky u Písku

Kategorie :

85 ccm

Celkové umístění: 

13. místo

 

    "Poslední závod sezóny, takže jsem si ho chtěl užít. Na trati v Klukách se mi docela líbí, takže jsem se docela těšil. Jen jsem doufal, že se nevyplní předpověď a nebude odpoledne pršet …mé prosby vyslyšeny nebyly. V tréninku jsem to nijak moc nehrotil, hledal si ideální stopy a snažil se být v kontaktu s rychlými soupeři. Chybou bylo nechat si rychlé kolo až na konec, protože se mi úplně nepodařilo, byly vyvěšeny žluté vlajky a já musel zpomalit, vyšlo mi to na 13. nejrychlejší čas ve skupině. Nicméně, ráno to vypadalo na ideální podmínky -  jasno a perfektně nachystaná trať. Za to odpoledně přišel totální protiklad - vytrvalý déšť a pěkné sr.... teda bláto.
    Do první jízdy jsme nastupovali za pěkného deště, bylo důležité neudělat chybu.Odstartoval jsem až nečekaně dobře a hned na začátku jízdy jsem byl mezi prvními pěti. Bohužel ke konci prvního kola, těsně přede mnou, upadl ve hluboké koleji jeden ze soupeřů a já po nárazu do něj šel taky k zemi. Sice jsem byl hned nahoře, ale než jsem se z koleje dostal, propadl jsem se asi o 9 pozic až na místo třinácté. Po slibném začátku a výborném startu jsem se snažil posunout opět dopředu, což se mi dařilo a postupně jsem se posunul na 9. místo. A pak začala ta noční můra…v jedné ze zatáček, při předjíždění dalšího jezdce, se mi smeklo zadní kolo a já opět ležel na zemi…opět propad asi na 15 příčku…zase předjíždění jezdců….opět z přemíry snahy podklouznutí zadního kola a další pád!! Bylo to jak zlý sen a měl jsem chuť to vzdát – rukavice obalené blátem, brýle to samé – ale ne, nesměl jsem to vzdát, zatnul jsem zuby a pod šachovnicovým praporem jsem projel na 12. místě.
    Do druhé jízdy se podmínky nezměnily opět pěkné bláto, hluboké koleje, start nevydařený . Začínal jsem někde okolo 9. místa, ale jelo se mi dobře, chytil jsem pěkné tempo a posouval se vpřed. Občas to bylo o fous, při vyhýbání nebo předjíždění jezdců, ale pořád jsem se posouval. Když jsem byl v předposledním kole, na místě šestém, tak jsem si říkal, že bych mohl zkusit ještě jeden útok na jezdce přede mnou, ale místo toho jsem cítil jak je motorka nějak nestabilní a po chvíli mi to bylo jasný - defekt zadního kola. Moje dvě tvrdě vybojované příčky byly rázem fuč, cílem jsem projel na 8. místě.
    Z výkonu, hlavně v druhé jízdě jsem byl spokojený, myslím že jsem měl rychlost na to se dostat na 5. pozici, ale místo toho jsem byl rád, že jsem dojel s prázdným kolem na osmém místě. Celkově z toho bylo 13. místo. Chtěl bych poděkovat  REGION RACING teamu, taťkovi, mamce a mé sestřičce :-) za podporu v uplynulé sezóně a už se těším na tu další!" řekl Míra.

 

1. místo: M.Ernecker

2. místo: D. Kučeřík

3. místo: D. Lupač

Fotogalerie: Zpátky do minulosti...

TOPlist

   

  

Kontakt

REGION RACING s.r.o. Dlouhá 730/35
Praha 1
110 00

IČ: 083 56 378
DIČ: CZ08356378
Číslo účtu: 115-9924310237/0100
IČP:1013138261
Erik Provazník
+420 604 374 364
team@region-racing.cz